Gmina Bralin uruchomi usługę Mobilnego Urzędnika od 1 stycznia 2022 roku.
Kto może skorzystać z usługi Mobilnego Urzędnika?
Z usługi Mobilnego Urzędnika mogą korzystać mieszkańcy Gminy Bralin, będący osobami o szczególnych potrzebach, w tym osoby niepełnosprawne, osłabione chorobami, osoby starsze (powyżej 65. roku życia), zależne (powyżej 15. roku życia), które z powodu deficytów zdrowotnych, z czasowym lub trwałym ograniczeniem możliwości poruszania się, nie mogą dotrzeć do Urzędu w celu załatwienia ważnej sprawy.
Osoby zainteresowane usługą Mobilnego Urzędnika mogą liczyć na załatwienie większości spraw realizowanych przez Urząd Gminy bez konieczności wychodzenia z domu.
Świadczenie usługi Mobilnego Urzędnika
Świadczenie usługi odbywa się poza Urzędem Gminy, w miejscu zamieszkania osoby uprawnionej do skorzystania z Mobilnego Urzędnika, przebywającej na terenie gminy Bralin.
Jak zgłosić chęć korzystania z usługi Mobilnego Urzędnika?
Zgłoszenia można dokonać min:
Usługa Mobilnego Urzędnika realizowana jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
W zgłoszeniu należy krótko wyjaśnić czego dotyczy sprawa, a także podać imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu do kontaktu. Następnie, pracownik Urzędu Gminy skontaktuje się z mieszkańcem, by ustalić dogodny termin wizyty i sposób załatwienia sprawy. Urzędnik dostarczy bezpośrednio do domu wszystkie potrzebne druki wniosków, pomoże w ich wypełnieniu oraz przyjmie je i zarejestruje w urzędzie.
Przykładowy zakres spraw realizowanych przez Mobilnego Urzędnika
Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem usługi „Mobilnego Urzędnika”, można tam znaleźć całą procedurę korzystania z usługi Mobilnego Urzędnika.
Usługa Mobilnego Urzędnika jest bezpłatna!
W celu bezpieczeństwa ZAWSZE potwierdzamy umówioną wizytę z podaniem daty i godziny przyjazdu pracownika Urzędu Gminy Bralin!